för nostalgi

tisdag 27 december 2011

saying goodbye

Idag har jag köpt converse för 280 spänn (!!!), starbucksat, shoppat, ätit och sett Billy Elliot på broadway. 


New York♥
Är riktigt kluven ang. att åka hem imorgon faktiskt. Älskar New York, det gör jag verkligen. Det hade varit så himla skönt att bara stanna här, bosätta sig, släppa allt knas på andra sidan jordklotet och börja ett annat liv. Men samtidigt saknar jag mina bästa i sverige tokmycket, vill bara krama om er allihopa! Jag saknar teamet och ishallen (kommer jag antagligen inte att göra efter alla jullovsträningar..) och ÅH vad jag saknar att vara hälsosam haha.. Känns som att jag har förvandlats till en stor knubbsäl efter bara en vecka här, kommer inte vilja ens titta på mat när jag kommer hem!
Det blir bra dethär. Jag har lovat mig själv att åka tillbaka hit om några år, och försöka vara här en längre tid. Det ska jag. Imorgon går flyget härifrån vid 18, vi ska mellanlanda i Stockholm och kommer antagligen få vänta på vårt flyg till göteborg i sju timmar, så kommer inte komma hem försen onsdag kväll. Fett o-najs, men nåväl. Kommer ju hem tillslut iallafall!
Vi hörs då, puss

Inga kommentarer: