för nostalgi

måndag 19 december 2011

realize who really cares, and don´t waste time on those who don´t

Imorgon åker jag.
Är fortfarande uppe i varv efter träningen, så kommer nog inte att sova än på ett tag. Planet går vid halv 10, så vi åker härifrån cirkus halv 7. Är så glad, det är så perfekt timing att resa iväg. Ska skjuta undan allt negativt som alltid lyckas hända mig och bara njuta nu den här veckan, fullt ut. 
Hotellet vi ska bo på har tydligen gratis WiFi, så lite uppdatering kan ni längta efter! Kommer dock inte direkt att sitta inne vid datorn när jag har ett New York utanför, men några små hälsningar ska jag minsann klämma in. ;) Imorgon bitti kommer jag dock inte orka blogga, så nästa gång ni hör från mig blir från amerikansk mark. Åh, kan inte förstå. Drömmen ska bli sann.
Nu får ni ha en toppen första jullovsvecka, en supermysig julafton och se till att ha planerat en fet nyårsfest tills jag kommer hem okej? Bra! Jag ska njuta lite för er också, bästa ni.
kärlek
394755_339755036039484_204914619523527_1572341_280221865_n_large
soon i will be there

1 kommentar:

julia sa...

ha det cptoppenunderbart! detta är du värd. <3