för nostalgi

lördag 3 december 2011

high five!





























Fattar ni att jag har städat exakt hela dagen eller? 
Jag menar, enda sen jag skrev senast har jag städat. Bara städat. Jag skojar inte. Med julradions sällskap har jag rotat fram en stor svart sopp-påse med kläder som ska slängas, en stor svart sopp-påse med grejer som ska slängas och en AS-stor kasse med sommarkläder som ska upp på vinden. Plus en jäkla massa dammråttor som jag dammsugit, dammat och torkat undan. Heja mig eller? 
Skulle ju egentligen julhandlat med Oliver och Filip idag, men det var nog bra att det inte blev någon trip till storstaden haha! Även om jag fortfarande är ap-sugen på göteborg, julhandel, julpåliseberg och shopping (När ska jag hinna det? Humhum.) behövdes detta haha! 
Sjukt stolt över mig själv, det borde ni med vara. *ger mig själv en high five*

Nåväl. När kommer snön då?

Inga kommentarer: