för nostalgi

torsdag 1 december 2011

hide behind that beautiful smile you´ve got now, i know you can

o-fräääsh <3
Otroligt ovärd och jobbig lektion i skolan idag, haha.. Satt bara och snorde i en och en halvtimme innan det var dags att rusa hem igen. Hade lika gärna kunnat stanna hemma hela dagen. Pruttskola..
Nu stressar jag runt i huset och försöker få i mig kaffe, honungste och mat. Energin är inte riktigt på topp förstår ni. Har haft förskylningshuvudvärk och känt mig allmänt tilltäppt sen imorse, men nåväl. Ingen fara än sålänge! Alldeles strax ska jag ge mig ut i regnrusket igen för att ta bussen till ishallen, ikväll klockan 7 är det somsagt uppvisning så kom och kolla! Det blir bra. Nu måste jag fortsätta packa det sista och få i mig detdär honungsteet, haha.. Kram!

Inga kommentarer: