för nostalgi

fredag 30 december 2011

hapiness - the feeling that appears when someone/something makes you forget about all the things you´re sad about

Så mysigt att komma till ishallen igen. 
Även om jag dog lite grann, både av trötthet och brist på kondis haha, var det så skönt att träna. Så skönt att bara vara där, tillbaka i gamla vanor igen liksom. Känns som att jag verkligen har kommit hem nu liksom, har umgåtts med mina vänner och kommit tillbaka liksom, back in track. Känns bra, New York är en drömvärld någonannanstans.
Nu ska jag bara ta det väldigt lugnt en stund. Hade väldigt svårt att sova igår pga jetlagen haha, så är inte aspigg nu.. Men ligger i soffan, dricker kaffe ur min fina NYmugg och samlar energi. Ska försöka slå på någon mysig film, sy lite paljetter och bara vila lite. Behövs.
pusss 
new york

Inga kommentarer: