för nostalgi

söndag 11 december 2011

and nothing else matters

Just nu är allt på topp.
Jag har fortfarande jag-kan-inte-sluta-le-känslan i hela ansiktet, och trots att jag har lämnat teamåkningsbubblan för den här gången trycker glädjetårarna på varje gång jag tänker på helgen. Höll nästan på att svämma över när jag öppnade Julias fina födelsedagspresent också, åh den har en hedersplats i rummet nu ska ni veta. Hon är så bra den tösen! Nu får det liksom inte hända något mer bra idag, då kommer jag att svämma över och svimma haha.. Tur att jag har krashat i sängen då, hehe. Antingen kommer jag somna med en gång, med ett leénde på läpparna och helt slutkörd efter helgen. Eller så ligger vaken hur länge som helst och bara tänker på hur glad jag är. Hur bra seaside är. Spelar ingen roll faktiskt.
Tror att det kommer mer bilder och sånt från helgen imorgon, orkar inte ladda upp allt nu. Är helt snurrig, kan inte tänka klart. 
Vi hörs imorgon, kärlek!
världens bästa

Inga kommentarer: