för nostalgi

tisdag 13 december 2011

actually, i miss you quite terribly





















Åå hej!
Här har man inte vart på hela dagen, men försov mig lite imorse så det blev lite tajt med tiden hehe. Annars har dagen varit himla fin. Skolan var rätt mysig för en gångs skull, bra lektioner med lite luciatåg och sånt. Och efter skolan hade jag världens mysigaste fika med bästa Julia, så vart inte hemma försen nu. Kommer inte hinna träffa Julia försen efter New York (BARA EN VECKA KVAR) nu, så det känns lite helknasigt. Hon är asbra iallafall. Just nu märker man mer och mer hur folk förändras, och vilka som verkligen äkta. Julia är verkligen en av mina äktisar och det är så skönt att alltid ha henne där när många andra försvinner.

Och åh, bästa överasskningen! När jag kom hem hade mammat kopierat massa tidningsklipp om Seaside som olika tidningar hade skrivit idag, stod så himla mycket fint och jag blev så glad. Detta förtjänr vi verkligen, så grymma är vi!

Nu ska jag plugga tyska och dricka te. Väldigt behövligt båda två.Puss!

1 kommentar:

julia sa...

åå vad du gjorde mig glad idag. tack bästa du.