för nostalgi

söndag 20 november 2011

sometimes i get a got feelin

<- Alien med lösögonfransar hej! 
Var ju lagom seg på träningen imorse, hehe. Jag var inte ensam om det heller, det blev lite av en kaos-träning och mina blåmärken på knäna var nog den minsta skadan... Men samtidigt gick det bra, svårt att förklara. Vi är bra. Efter att ha gått igenom allt från igår är jag mer taggad än någonsin för resten av tävlingssäsongen, iår är vi med i matchen och det ska vi visa. 







 Fast just precis nu är jag inte så as-taggad på någonting. Eller jo, jag är taggad för att ligga i sängen, och det är minsann precis det jag ska göra. Dock har jag en hög med plugg att ta tag i också vilket inte lockar så jättemycket, men jag klarar mig. Får jag strosa runt i mjukisbraxer och slarv-toffs är jag nöjd. Långt i bakhuvudet finns planer på en joggingtur i det fina vädret, men är tveksam på om jag kommer orka det haha :(  Hade suttit fint men den där joggingturen kommer nog inte längre än till tankarna i bakhuvet.




Om 9 dagar fyller jag år, om 11 dagar börjar julmånaden och 
livet är himla bra. 
puss

Inga kommentarer: