för nostalgi

tisdag 22 november 2011

jag ska ge dig varje dag igen

Egentligen har det varit en bra dag idag. Lektionerna har varit okej, jag har skrattat med fina människor och efter skolan var jag hemma hos Sofisen en stund och myste. Plus att jag nästan är klar med mitt historia-arbete, så himla skönt att få bort det. Har inte alls mycket plugg nu, så himla skönt. 
Men det har ändå varit en såndär vill-bara-gömma-sig-under-täcket-dag. Jag är inte ledsen eller något, jag har bara varit så trött. Speciellt efter gårdagens sena träning. Har känt mig så sjukt sliten och ful hela dagen haha.. Vill gå ut och springa och ta tag i mig själv men orkar inte, och så känner jag mig ännu dåligare. Blä på allt. Typ. Längtar tills torsdag, då är det träning och jag får känna mig bra igen.  

Förut när jag var hemma hos Sofisen hittade jag dethär lilla brevet från i julas. För nästan exakt ett år sen kan det vara skrivet skulle jag tro, har för mig att det var innan min födelsedag. Vi hade julklappsdelning mellan oss tjejer i klassen, och jag skulle ge en klapp till lilla Fia. Förutom ett halsband och en fotoram med en bild på oss fick hon det här brevet, och jag kan inte låta bli att le när jag läser det. Tycker om min lilla fis så mycket, hihi!

Inga kommentarer: