för nostalgi

tisdag 29 november 2011

how you learn to appreciate the good things

Så himla bra födelsedag. 
Efter skolan hämtade mamma upp mig och vägrade säga vart vi skulle. Hon skrämde mig med både ridturer i regnet och konferanser ett tag, men till slut anlände vi till Sankt. Jörgen spa.  Åh vad jag har njutit den här kvällen! Vi snackar femtioelva olika pooler, bastuer, duschar, och vilosängar. Fick även en ansiktsbehandling med rengöring, peeling, värmemask, ansiktsmask, portömning och massa hudtips, så himla bra. Och som pricken över i:et avslutades allt med en familjemiddag på den superfina restaurangen, och maten var så galet god! Efter en liten apritretare fick vi in varmrätten som var huuur god som helst, och till efterätt blev det chokladfudgekaka med kolaglass, panerade nötter och spritade körsbär. Dog lite.
Tacktacktack till min toppenfamilj som fixade detta, hur bra som helst
Tog faktiskt bara en liten smygbild i restaurangen, kände för att bara njuta istället för att ta kort till bloggen. Bevarar bilderna i minnet istället. 

video 


Oerhört söt present jag fick av brudarna i skolan, kommer ha den låten på hjärnan riktigt länge haha! 
från idag <3
Nu är min födelsedag snart slut, har gått himla snabbt. Riktigt nöjd är jag iallafall, och någon dag framöver ska jag se till att samla ihop alla vänner för att hitta på något kul och fira lite till. Bara för att jag vill. Mår så himla bra nu, känner mig som en nytvättad handduk haha! Och vet ni? Idag är det exakt 3 veckor tills jag åker till New York. Så. Himla. Bra.Tack för alla gratualtioner som aldrig verkar ta slut, alla fina ord och alla fina presenter. KÄRLEK

Inga kommentarer: