för nostalgi

tisdag 2 augusti 2011

sol, salt och varma kvällar


 Här ser ni resultatet av baka-rycket jag fick imorse. Socker fria GI-brownies blev det, och ja. Är det inget socker i smakar det ju inte så himla mycket socker liksom. Men gillar (ÄLSKAR) man choklad som jag funkade det finfint, helt okej liksom!







Just nu då? Ligger i sängen, luktar salt och mår riktigt himla toppenbra. För resten av kvällen var också helt okej faktist, mer än helt okej. Mötte upp fina Matilda vid 4 typ, vi shoppade korv och grill med tillbehör och drog ut med hennes båt. Vi körde runt, tankade, la oss vid en holme, badade, tankade igen, hämtade en ring, hämtade Sofia, åkte lite ring, la till vid en annan holme, badade och grillade korv och vindruvor och allt vi hade med oss. Så himla underbart verkligen, bästa kvällen på länge. Det är sådana här stunder jag inte kan låta bli att älska livet, fy vad jag mår bra nu. 











OCH JUST DET, vet ni vad? EF ringde förut idag, och berättade att jag var så gott som antagen igen. Behöver bara skicka in mina betyg och fylla i några papper, behöver inte göra om intervjun då jag gjorde den förra året. ÅH vad glad jag är, USA here i come! 

Inga kommentarer: