för nostalgi

lördag 6 augusti 2011

mycet text o lite verksta

Hej igen! Har återigen kommit på en komisk fakta ; 
Ungefär 80% av mina senaste blogg-inlägg har skrivits i min glasskiosk, alltså är det när jag jobbar som jag har mest tid över att blogga. Brukar det inte vara tvärtom liksom? Hehe.

Iallafall, är på jobbet igen somsagt. Jag och Karin kokade kaffe och diskade lite grann igår kväll, drog hem till henne vid 11 (ungefär den tiden då alkoholen började märkas på alla festande grown-ups och vi kände oss lite ivägen) och somnade nästan direkt då vi båda var jättetrötta + att båda skulle jobba idag. Roliga tjejer! Iallafall, tog en kaffe med Mathilda imorse innan jobbet också, supermys. Och nu sitter jag här igen, redo att sälja glass i stora lass! Eller kolla gossipgirl. Jobb som jobb liksom.
OCH VET NI? Det är min sista dag härute. Imorgon är det Eric som stänger lill-kiosken för denhär sommaren så idag måste jag säga hejdå. Snyft. ( HÄÄLL YÄÄÄÄ!!!!!)
Vi hörs säkert senare. puss

Inga kommentarer: