för nostalgi

måndag 8 augusti 2011

my savior

Åh vad det är toppen att lägret är igång! Så himla roligt verkligen, insåg inte riktigt hur mycket jag har saknat det försen jag gick in där i omklädningsrummet igen, det kändes som hemma liksom. Som att tjejerna i teamet är min andra familj.
Iallafall, först var det ca 75min dans/styrka/smidighet/koreografi, lite klänningsprovning och sen två timmar is. Gud så toppen, är så glad att vi har kört igång igen! Längtar redan tills imorgon. 
58080_1750054437621_1426672554_31908858_5607796_n_large
Nu sitter jag i soffan med en kopp te och kommer nog spendera resten av kvällen här. Kanske sätter på en film eller något, känner verkligen inte för att hitta på något annat. Har blivit så himla tråkig på senaste, skäms lite faktsikt.. MEN NU HAR JU TRÄNINGARNA KOMMIT IGÅNG SÅ VEM BRYR SIG!
att stå på isen blir min räddning, bara fokusera på det♥

Inga kommentarer: