för nostalgi

torsdag 21 juli 2011

when it has´nt been your day, i´ll be there

Tackar alvedon, ibumetin, cola max och lakritsströssel son hjälpte mig att överleva timmarna i glassen idag. Och vet ni vad? Jag mår faktiskt mycket bättre nu. Hann liksom inte tänka på att jag var sjuk när jag stod där och slevade glass, och efter 6timmar lurades hjärnan totalt och putsväck är sjukling-elsa! 
Och ni anar inte hur sjukt grym jag kommer bli på danska efter den här sommaren. Innan såg jag ut som ett levande frågetecken varje gång någon bara sade hej på danska, men nu tar jag emot beställningar som menttjockoläääää och förstår hela tiden. Hur bra är inte jag?
Nu har jag precis fixat mat och käkat med bror min, och ikväll verkar det som att Oliver och Filip kommer hit, götthä-ä-ä-ä-ä-ng. 



Inga kommentarer: