för nostalgi

torsdag 14 juli 2011

that´s the challenge

Kvällen igår spenderades med Matilda, Oliver, Filip, Liam och David. Vi gick mest runt, pratade, hängde i Matildas sjöbod och bara var liksom. Rätt najs.Idag kommer Julia hit, och ikväll blir det den årliga sleepovern i Mathildas sjöbod. Hur najs? 9 brudar har vi samlat ihop, och jag förväntar mig tjejsnack, nattdopp och förlite sömn. NAJS!
enda bilden jag hittade från sjöboden,
våra crazy örebro friends från förra sommaren
Det är ju dock inte lika najs väder just nu, blåsigt och grått. Menmen, perfekt kolla-film-dag då ju, hihi. Och spana runt på utbytesstudent-bloggar, åh vad jag längtar. Nu är det bara ett år kvar, nu är det dags att börja planera igen. Jag längtar så mycket att jag dör, jag har ett år kvar i Sverige nu. Kom igen, låt tiden gå fort!





Inga kommentarer: