för nostalgi

onsdag 27 juli 2011

i don´t really like your tone mister

Inte så jätte askul på zumban, men det är gött att ha tränat lite grann iallafall!
Och btw, alla ni som klagar på att jag tränar så hiiimlaa mycket och det är det enndaaaa jag skriver om, anledningen till att jag försöker träna så mycket som jag gör är för att att kompensera för all skit jag äter nu på sommaren! Jag jobbar i en glasskiosk liksom, det är svårt att vara nyttig och hälsosam då. Så det är ju inte direkt så att jag tynar bort och rasar i vikt, nästan tvärt om. Och något extrakilo är inget jag bryr mig om, det är sommar och jag äter det jag vill för jag vet att det försvinner till hösten. Men snart börjar den riktiga träningsäsongen, och för att det inte ska komma som en total chock försöker jag att hålla igång nu med. SÅDESÅ!
Något som däremot är fett askul är att jag ska iväg och hänga med mina favoritbrudar ikväll i Mathildas sjöbod. 
Precis vad jag behöver, måste komma ut från jobb-isoleringen och träffa mina vänner medans det fortfarande är sommarlov.

Inga kommentarer: