för nostalgi

tisdag 19 juli 2011

here i am baby!

Jag vet att ni älskade förra inlägget haha! Fattar ni hur besviken jag blev när jag insåg att det inte funkade att mobilblogga förut eller? Hade ju värsta bästa updaten på G, tänkte ta kort på korsordet och bara skriva "Shit vad jag löser". Hade blivit världens succé, men icke sa nicke. Fast jag fixade ju det ändå, hehe! Satt där hela dagen i glasskiosken och bara tänkte på hur jag skulle skriva det inlägget. Elsa-humor as always! 

Nu är jag iallafall hemma och trött som satan. All glass såldes slut idag, helt galet. Mår inte helt 100 heller, är väldigt trött och hyffsat snurrig. Kom på nu att det antagligen beror på mina järntabletter som råkar vara slut för tillfället, i need my extra iron..ALLAFAALL det jag tänkte komma fram till var att jag tänker ha fetaste hemmakvällen nu, ligga hemma kolla film dricka te och gå och lägga mig tidigt typ. 
Låter muchos braos!
bjuder på en trevlig feel-good låt och skickar lite pussar till er som läser min konstiga blogg!

Inga kommentarer: