för nostalgi

lördag 23 juli 2011

every choice you make is a new mistake


Jag och söt-linda förut i stan!

Hejpåer! Åh, jag har haft en riktigt toppendag idag skall ni veta.
Kom precis hem från rönnäng, åkte nämligen direkt till Oliver efter att jag hängt i göteborg hela dagen, traditionen kladdkaka och filmkväll med Karin och Filip stod på schemat. Mycket mysig repeat från förra sommaren, och enligt traditionen lyckades vi slänga Karin i poolen även denna gång. Jag gillar er mina små rönnängare!
Hade det väldigt trevligt i göteborg också förövrigt! Hängde för det mesta runt med Ida, Bea och Linda på gothia och bara spanade runt typ. Blev lite småförälskad i det brittiska laget, eller överhuvudtaget varenda britt vi stötte på. Jag och Linda gick ordentliga omvägar ibland bara för att spana lite extra, hehe ;) Sen mötte vi upp Sara och Anna också och hängde med dem en stund, supernajs.
Men imorgon är det jobb igen så nu är det dags för mig att sova. Vi höres ! 
puss

Inga kommentarer: