för nostalgi

söndag 17 juli 2011

bad descisions make good stories

Okej, NU kan jag blogga! 
Igår hade vi somsagt en överasskningsdag för min pappa. I våras fyllde han 50 år, men det var då vi åkte till Korsika så då blev det inte direkt något firande med släkt och sånt. Så igår var det pappas dag, med kajakpaddling, ölprovning, båt-åkning och jag vet inte vad. Omgiven av släkt och vänner som lagade mat och tårta.
fest bild tagen från vera
På kvällen var det middag på restaurangen paternoster, och efter det drog jag vidare till en fest i höviksnäs. Det var Maximiliam som hade fest i sin sjöbod och det var mycket roligt, sjukt bra kväll! Vid ungefär 2 gick bussen hem till Jonas där jag, jonas,karin, liam, axel, markus, filip och oliver hade efterfest med ballerina kladdkaka och disney channel. Fett najs! Vid 4 drog Oliver, Filip och Markus hem, men vi andra somnade hos Jonas runt halv 5. Och nu imorse promenerade jag hem i regnet runt klockan 12, mjukisarna har åkt på och jag planerar att stanna hela dagen i sängen och kolla på film. Och det var nog det. PUSS
papsen och jag!

Inga kommentarer: